shift

7 دلیل سرمایه گذاری بر روی کمپین های ایمیل خوش آمدگویی

7 دلیل سرمایه گذاری بر روی کمپین های ایمیل خوش آمدگویی

عاطفه
دسته: بازاریابی و تبلیغات  تگ ها: چرا ایمیل خوش آمدگویی ارسال کنیم , تاثیر پیام خوشامد گویی در ایمیل تبلیغاتی چگونه است , چگونه برای ارسال ایمیل خوش آمدگویی برنامه ریزی کنیم

 

هرکسی دوست دارد که بهترین رفتار و بیشترین توجه را دریافت کند. کمپین‌های ایمیل مارکتینگ پیوند ارتباطی با مشتریان یا خوانندگان هستند. همیشه آن‌ها را نزدیک خود نگه‌دارید: سرمایه‌گذاری کردن بر روی ایمیل‌های خوش‌آمد گویی که اولین نقطه شروع ارتباطتان با مخاطبانتان است بسیار باارزش است.
این‌یک ایمیل عملیاتی است که به‌صورت اتوماتیک و در یک‌زمان حیاتی - آن زمان‌هایی که شانس تعامل بیشتر است - برای مخاطب ارسال می‌شود.
پس فرش قرمز و نورافکن‌ها را آماده کنید. ما 7 دلیل برای این نوع تعامل برای شما ارائه می‌دهیم.


اولین تصور را خوب ایجاد کنید.

یکی از دلایل اصلی برای سرمایه‌گذاری بر روی ایمیل‌های خوش‌آمد گویی ایجاد یک تصور خوب است. شاید حتی به‌یادماندنی باشد و یا یک احساس خوب را ایجاد کند. این پیام می‌تواند معادل دست دادن بین دو نفر باشد البته به‌صورت دیجیتال؛ و این اولین گام شروع یک ارتباط پایدار است.


ایمیل خوش‌آمد گویی را سفارشی کنید.

آیا با تکنیک بخش‌بندی کاربران آشنایی دارید؟ می‌توانید فیلترهایی را بر روی لیست مخاطبانتان اعمال کنید: تقسیم آن به گروهایی با منافع مشابه. از طریق گروه‌های مختلف شما می‌توانید ایمیل‌های خوش‌آمد گویی را با توجه به عناصر محلی، جغرافیایی به‌عنوان‌مثال به‌عنوان یک شهر یا منطقه سفارشی کنید. به‌عنوان‌مثال هر گروهی از مخاطبان ایمیلی سفارشی مربوط به گروه خود را دریافت کند.

 

محتوای مربوطه باارزش بالا ارائه دهید.

دریافت‌کنندگان ایمیل همیشه به دنبال سفارش‌ها و پیشنهاد‌ها جذاب هستند و همیشه بیشتر از قبل می‌خواهند. مخاطبان جدید انتظارات بیشتری نیز دارند. در عوض اطلاعاتی که به شما دادند، یک محتوای بسیار مرتبط را نیز انتظار دارند.


از فرصت‌های فروش بهره ببرید.

هنگامی‌که یک مخاطب جدید علاقه به شنیدن آنچه شما می‌گویید، نشان می‌دهد، به این معنی است که او می‌خواهد اطلاعات بیشتری در مورد شرکت و محصولات یا خدمات موجودتان را بداند. یک ایمیل خوش‌آمد در این زمان مفید است، زیرا این گیرنده می‌تواند در بهترین لحظه‌ای از زمان خرید باشد. با پیشنهادی وسوسه کننده، مشتری را متقاعد به خرید کنید.


میزان تعاملاتتان را افزایش بدهید.

همه دوست دارند نرخ تعاملات ایمیلی را صعودی ببیند: چه نرخ باز کردن، چه کلیک و یا تبدیل. اگر آخرین گزینه "نرخ تبدیل" اتفاق بیوفتد که بسیار نیز بهتر است. پس هدف متقاعد کردن مخاطب برای باز کردن ایمیل، خواندن و انجام اقدامی بر اساس آن است. ایمیل‌های عملیاتی و یا Transactional، ایمیل‌هایی که با توجه به تعامل کاربر سفارشی‌شده‌اند، در این زمینه بسیار مؤثر هستند و یک ایمیل خوش‌آمد گویی نیز اولین گام است.


یک نام تجاری برای خود ایجاد کنید.

ایجاد یک نام تجاری نزدیک به کسب‌وکارتان همیشه یک گزینه خوب است و دیده شدن را برایتان به ارمغان می‌آورد، مردم راجبتان صحبت می‌کنند و این نرخ تبدیل بیشتری را ایجاد می‌کند. به یاد دارید که می‌گویند "کسی که دیده نمی‌شود به خاطر نمی‌آید"؟ این می‌تواند به‌خوبی در اینجا کاربرد داشته باشد و یک ایمیل خوش‌آمد گویی قدرت آوردن یک مشتری یا خواننده جدید به سمتتان، بسته به نوع ارتباطتان را دارد.


صرفه‌جویی در زمان

امروزه چه کسی می‌گوید که وقت آزاد برای هدر دادن دارد؟ روال به‌صورت فزاینده‌ای رقابتی است، بنابراین در زمان برای خودتان و مخاطبانتان به‌خوبی صرفه‌جویی کنید. ایمیل خوش‌آمد گویی به‌صورت سفارشی و اتوماتیک آماده کنید. وقتی یک مخاطب جدید به‌صورت اتوماتیک به لیست هدفتان اضافه می‌شود ایمیل خوش‌آمد گویی برای او ارسال می‌شود؛ بنابراین در زمان صرفه‌جویی می‌کنید.


نتیجه‌گیری

انواع ایمیل‌های جذاب که گیرنده را جذب می‌کند وجود دارد یکی از آن‌ها ایمیل خوش‌آمد گویی می‌باشد. به‌خصوص زمانی که بانام خود مخاطب فرستاده می‌شود. به یاد داشته باشید که این اولین تماس است و تأثیر بسیار زیادی در جذب مخاطب دارد.

نظر خود را بنویسید...
ارسال نظر
لغو