shift

چرا باید یک IP اختصاصی برای ارسال کمپین‌های ایمیل مارکتینگ داشته باشیم؟

چرا باید یک IP اختصاصی برای ارسال کمپین‌های ایمیل مارکتینگ داشته باشیم؟

عاطفه
دسته: بازاریابی و تبلیغات  تگ ها: تفاوت داشتن آی پی اختصاصی و آی پی اشتراکی در ایمیل مارکتینگ چیست , مزایای داشتن آی پی اختصاصی در ایمیل مارکتینگ چیست , IP Exclusive چیست , چگونه آی پی اختصاصی برای ایمیل مارکتینگ بگیریم

 

ممکن است در مورد گرم کردن و یا وارم آپ آی پی شنیده باشید. اگر نمی‌دانید در مورد چه چیزی صحبت می‌کنیم می‌توانید اینجا را کلیک کنید. اگر این کلمات برای شما آشناست بیایید یک‌قدم جلوتر برویم. یکی از بهترین روش‌ها در هنگام ارسال کمپین‌های ایمیل، استفاده از IP اختصاصی است. استفاده از IP منحصربه‌فرد به معنای عدم استفاده از آدرس‌های اشتراکی برای ارسال ایمیل به اشخاص ثالث است. با این اوصاف (داشتن ای پی اختصاصی) یک نقطه شروع دارید و آن خودتان هستید که تاکنون ایمیلی با آن ارسال نشده است. آی پی اختصاصی به آی پی گفته می‌شود که فقط توسط یک ارسال‌کننده ایمیل مورداستفاده قرار می‌گیرد. این آی پی باید توسط ارسال‌کننده ایمیل خریداری‌شده و با سرویس ایمیل مارکتینگ همگام‌سازی شود. آی پی اختصاصی بیشتر مختص شرکت‌هایی است که به‌صورت روزانه یا هفتگی حجم عظیمی از ایمیل‌ها را ارسال می‌کنند (مثلاً ۱۰۰۰۰۰ ایمیل در هفته). با آی پی اختصاصی، ارسال‌کنندگان ایمیل می‌توانند کنترل بیشتری روی فرآیند تحویل ایمیل‌ها داشته باشند. علاوه بر کنترل بیشتر روی تحویل ایمیل‌ها، استفاده از آی پی اختصاصی به‌نوعی برای یک شرکت اعتبار و سندیت به همراه دارد.
 سؤال این است که آیا باید برای داشتن IP اختصاصی سرمایه‌گذاری کرد؟ در مورد این موضوع تحقیق کنید، کنجکاو باشید و پاسخ آن را به دست بیاورید.


چطور می‌توانید متوجه شوید که بهترین زمان استفاده از IP اختصاصی چه زمانی است؟

اگر ایمیل مارکتینگ جز استراتژی‌های حیاتی شرکتتان است، حجم ارسال‌ها باید به‌تدریج افزایش پیدا کند. چه زمانی که مشتری جدیدی اضافه شود یا زمانی که بخواهید ارتباط با مشتریان موجود حفظ شود؛ بنابراین نیاز به حفظ اعتبار ایمیلی خود در میان ارائه‌دهندگان سرویس ایمیل دارید.

اگر با مطالب بالا هم‌عقیده هستید، پس احتمالاً به یک IP اختصاصی برای بهبود معیارها و به دست آوردن نتایج بهتر نیاز دارید. نگاهی به هریک از دلایل زیر بیندازید:


حجم ایمیل:

اگر دیتابیس عظیمی از ایمیل دارید، باید ورای ارسال پیشنهاد‌ات و تخفیفات ویژه عمل کنید. ارتباطات باید به شکل مؤثرتری انجام گیرد؛ مانند ارتباطات عادی برای حفظ پیوند میان شما و مشتری. این یکی از نقش‌های مؤثر ایمیل مارکتینگ است که ایمیلی حاوی اخبار شرکت را به راه آوردن مشتری تبدیل کنید.


اعتبار IP:

در مورد IP اختصاصی، اعتبار آن مستقیماً به استفاده شما از آن مربوط می‌شود. واضح است که مشارکت اشخاص ثالث در استفاده از آی پی وجود ندارد و تمام مسئولیت در دست شماست. اگر قبلاً بهترین شیوه‌های بازاریابی ایمیل را دنبال کرده‌اید، در مسیر درست هستید.


احراز هویت امنیتی:

IP اختصاصی همچنین به درد پاسخ دادن به پرسش‌های فنی نیز می‌خورد. چه معنی دارد؟ شرکت‌هایی هستند که با اطلاعات حساس سروکار دارند و نیاز به امنیت بیشتر برای جلوگیری از کلاه‌برداری دارند. علاوه بر این بعضی از کمپانی‌ها با مشتریان بزرگ سروکار دارند و برای آن‌ها مهم است که به‌عنوان یک فرستنده مطمئن شناخته شوند و از انحراف آن‌ها به اسپم جلوگیری شود.


برچسب سفید:

این به معنای اختصاص دادن یک نشانه برای خودتان است چراکه تنظیمات سفارشی کردن ایمیل رایگان است. این ویژگی، اگرچه زمانی فعال می‌شود که یک IP اختصاصی داشته باشید. وگرنه کمپین‌هایتان می‌توانند با یک امضا که به‌وسیله " emailplatform.com" ساخته می‌شود فرستاده شوند که تطابقی هم با شرکتتان ندارد.


نتیجه‌گیری

سرمایه‌گذاری در IP اختصاصی مستلزم داشتن بعضی الزامات است. اگر بدانید که چطور ایمیل مارکتینگتان را به بهترین شیوه اجرا کنید، برایتان نتایج خوبی را به ارمغان می‌آورد. اما ممکن است که هزینه آن برایتان گران باشد. استراتژی دیجیتالتان را ارزیابی کنید. مناسب‌ترین دلیلی را که ما در اینجا لیست کرده‌ایم را پیدا کنید و از خودتان سؤال بپرسید: آیا ایمیل مارکتینگ بخش مهمی از استراتژی شرکتمان است؟ اگر جوابتان "بله" است پس حتماً یک IP اختصاصی تهیه کنید.

نظر خود را بنویسید...
ارسال نظر
لغو