shift

اهمیت صفحات فرود (لندینگ پیج، Landing Page)

اهمیت صفحات فرود (لندینگ پیج، Landing Page)

عاطفه
دسته: طراحی وبسایت  تگ ها: مزایای ساخت لندینگ پیج چیست , چرا لندینگ پیج بسازیم , صفحه فرود چیست

 

بسیاری از شرکت‌ها هزینه زیادی رادرحوزه رسانه‌های بازاریابی دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند تا نهایتاً بفهمند که مقدار زیادی از ترافیکی که تولید می‌کنند، ازنظر شاخص "تبدیل به مشتری"، بازده مطلوبی ندارد. اغلب به نظرمی رسد که مشتریان به‌جای هدایت شدن به صفحات به محتوای تخصصی، به مکان‌های وسیعی مانند وب‌سایت شرکت هدایت می‌شوند.
در حال حاضر هیچ‌چیز بدی در مورد هدایت ترافیک به وب‌سایت شما وجود ندارد، اما اگر مشتری را به‌طور مستقیم درگیر نکند، به‌سادگی یک گزارش تجزیه‌وتحلیل گوگل آنالیتیکس خواهد بود.
بنابراین، چگونه این بازدیدها از سایت را می‌توانیم به مشتریان واقعی تبدیل کنیم؟ صفحات فرود یا لندینگ پیج ها.


صفحه لندینگ چیست؟

درزمینهٔ بازاریابی آنلاین، یک صفحه "لندینگ" یک صفحه وب منحصربه‌فرد طراحی‌شده برای یک هدف بسیار جذاب است.
اگر تابه‌حال روی یک لینک در یک ایمیل کلیک کرده باشید که شمارا به یک صفحه وب که به‌طور خاص برای آن ایمیل نوشته‌شده است هدایت کند ممکن است یک صفحه لندینگ را تجربه کرده باشید. برای مثال، اگر ایمیل در مورد یک کتاب به نام "100 دستورالعمل سالم برای سال 1396" باشد، صفحه لندینگ یک صفحه دانلود برای این کتاب خواهد بود. این صفحه دانلود شامل اطلاعات اضافی راجع به محتوای موجود کتاب و یک لینک دانلود است.
جالب‌تر این است که شرکت‌هایی زیادی وجود دارند که از صفحات لندینگ استفاده نمی‌کنند. بر اساس گزارش MarketingSherpa، 44 درصد از کلیک‌ها برای شرکت‌های B2B به صفحه اصلی کسب‌وکار هدایت می‌شوند، نه یک صفحه لندینگ خاص.


چرا لندینگ پیج ها اهمیت دارند؟

در کل، صفحات لندینگ مهم هستند، زیرا در ارتباط خود با مشتری مستقیم عمل می‌کنند. آن‌ها برای اهداف خاصی طراحی‌شده‌اند درنتیجه، در هدایت مشتریان مؤثرتر هستند.


رویکرد ساده

مسئله بزرگ در مورد صفحات لندینگ این است که آن‌ها تمام اطلاعات مرتبط موردنیاز برای یک تبلیغ خاص را در یکجا جمع می‌کنند. این باعث می‌شود که برای بیننده بسیار ساده‌تر شود؛ زیرا آن‌ها مجبور نیستند کل وب‌سایت را برای اطلاعات مربوطه جستجو کنند.


معیارهای برتر

صفحات لندینگ می‌توانند به شما در درک بهتر تلاش‌های بازاریابی کسب‌وکار کمک کنند. ازآنجایی‌که آن‌ها با تبلیغات و کمپین‌های شخصی مرتبط هستند، تجزیه‌وتحلیل روش‌های بازاریابی در سطح میکروسکوپی بسیار ساده‌تر است.
به‌عنوان‌مثال، اگر لینک ایمیل به کلیک‌های زیادی دست یابد، اما مردم بسیار سریع صفحه لندینگ را ترک کنند، حتماً مسئله خاصی در صفحه لندینگ وجود دارد (با توجه به این واقعیت که یک علاقه‌مندی واضح به ایمیل وجود دارد). این نوع بینش‌ها به شما کمک می‌کنند تا مشتریان خود را در یک‌راه جدید و هیجان‌انگیز درک کنید.


تبدیل بازدید از سایت به مشتریان بیشتر

صفحه‌های فرودی که به‌خوبی طراحی‌شده باشند می‌توانند بازدیدکنندگان را به مشتریان واقعی تبدیل کنند؛ که هدف نهایی است. صفحات لندینگ در حال تبدیل‌شدن به یک مؤلفه اساسی در کمپین‌های بازاریابی آنلاین هستند. هنگامی‌که به‌درستی طراحی شوند، می‌توانند مشتریان واقعی را افزایش دهند و هزینه‌های مصرفی را کاهش دهند.

نظر خود را بنویسید...
ارسال نظر
لغو