shift

حقایقی در مورد تبلیغات بنری

حقایقی در مورد تبلیغات بنری

شیفت
دسته: بازاریابی و تبلیغات  تگ ها: تبلیغات بنری را چگونه انجام دهیم , مزایای تبلیغات بنری چیست , چگونه تبلیغات بنری اثر بخش داشته باشیم , آیا تبلیغات بنری به صرفه است

 

تبلیغات بنری یا "تبلیغات نمایشی" چیزی هست که هر کاربر اینترنتی هرروز آن را تجربه می‌کند. اگرچه آن‌ها بخش عمومی و متداولی از زندگی اینترنتی می‌باشند، اما اطلاعات نامطمئنی در مورد اینکه آیا واقعاً بنرهای تبلیغاتی کاربردی هستند یا حتی ارزش آن را دارند، وجود دارد. ما با بررسی برخی حقایق سعی کردیم همه چیز را روشن کنیم.


بنر مارکتینگ رتبه دوم در تبلیغات آنلاین را به خود اختصاص داده است.

بنرهای تبلیغاتی اینترنتی از لحاظ پرداخت هزینه در مقایسه با سایر رسانه‌ها – بعد از Adwords - دومین جایگاه را دارد. علاوه بر این، تبلیغات بنری سال‌به‌سال به رشد و گسترش خود ادامه می‌دهد. طبق گفته eMarketer، میزان تبلیغات دیجیتالی نسبت به تبلیغات تلویزیونی در سال 2017 فراتر رفته است و این‌یک لحظه تاریخی در تبلیغات آنلاین محسوب می‌شود.


بسیاری از افراد نرم‌افزار Adblocking مختص خود را دارند.

از سال 2015، تقریباً 200 میلیون نفر صاحب نرم‌افزارهای Adblocking هستند که این رقم نسبت به سال قبل 41 درصد رشد داشته است.
درواقع، 33 درصد از کاربران اینترنت تبلیغات بنری را "غیرقابل‌تحمل" می‌دانند.


نرخ کلیک بسیار پایین است

میانگین CTR برای تبلیغات بنری در مقایسه با همه فرمت‌ها 0.17% است و این به این معناست که برای هر 588Impression، شما یک کلیک دارید. اگرچه این رقم بسیار پایین و کم‌ارزش به نظر می‌آید، اما برای تبلیغات بنری در سال 2016 معمولی و عادی می‌باشد. بخشی از دلیل پایین بودن این نرخ این است که مردم خود انتخاب می‌کنند که با این تبلیغات ارتباط برقرار کنند یا نه؟
برخلاف رادیو یا تلویزیون، جایی که مردم واقعاً انتخابی ندارند که آیا آن‌ها می‌خواهند ارتباط برقرار کنند یا نه تبلیغات نمایشی واقعاً باید توجه کسی را جلب کند.

 

پس ... آیا تبلیغات بنری ارزش صرف هزینه دارند؟

وقتی به حقایق نگاه می‌کنیم، به نظر می‌رسد مواردی را در نظر نگرفته‌ایم. ازیک‌طرف، تبلیغات نمایشی نشان‌دهنده یک قسمت عظیمی از پرداخت‌های آنلاین است و از سوی دیگر به نظر می‌رسد که مؤثر نیستند و مردم از دیدن آن‌ها نفرت دارند.
چیزی که هست، در سال 2016 بسیاری از مردم تبلیغات نمایشی را به‌درستی انجام نمی‌دادند. عصر و زمان تبلیغات نمایشی ایستا و ساکن و کسل‌کننده گذشته است، اما هنوز بسیاری از این نوع تبلیغ وجود دارد. راه درست نفوذ و توسعه تبلیغات بنری استفاده از رسانه‌های اجتماعی و هدف گزاری مجدد است.
به نظر می‌رسد تبلیغات نمایشی رسانه‌های اجتماعی نسبت به وب‌سایت‌ها طبیعی‌تر است. همچنین آن‌ها می‌توانند کاربران خاص را بر اساس جمعیت‌شناسی و نیاز آن‌ها هدف قرار دهند که باعث تأثیرگذاری بیشتر تبلیغات می‌شود.
(بازخورد) هدف‌گذاری مجدد نیز بسیار مؤثر است. برای کاربرانی که تبلیغات متمایز و جدیدی را مشاهده می‌کنند، 70 درصد احتمال پیگیری کردن بیشتری وجود دارد و هرچند که نرخ کلیک برای بنرهای تبلیغاتی (باهدف گذاری مجدد و متمایز) بسیار زیاد نیست، ولی آن‌ها ابزاری خوب برای برند سازی هستند.
 

نظر خود را بنویسید...
ارسال نظر
لغو