shift

10 راه بهبود کمپین های ایمیل مارکتینگ

10 راه بهبود کمپین های ایمیل مارکتینگ

عاطفه
دسته: بازاریابی و تبلیغات  تگ ها: ایمیل مارکتینگ چیست , چگونه ایمیل مارکتینگ خود را بهبود دهیم , 10 Ways to Improve Your Email Marketing , برای ایجاد کمپین های ایمیل چه نکاتی را رعایت کنیم

 

ایمیل آدرس‌های موجود را دسته‌بندی کنید، ریپورت کمپین‌ها را بررسی و تجزیه‌وتحلیل کنید، شبکه‌های اجتماعی خود را به سیستم ارسال ایمیل متصل کنید و راه‌های دیگری که می‌توانید ایمیل مارکتینگتان را بهبود ببخشید دنبال کنید.
بیشتر برندها یک برنامه خوب و کامل برای ایمیل مارکتینگشان دارند. به 10 مورد که برای بهبود تعامل در اینجا آورده شده نگاهی بیندازید.

  1. به الویت های استراتژی خود نگاهی سخت گیرانه داشته باشید. سه رأس اصلی در به الویت رسیدن استراتژی وجود دارد: آن‌ها را بخواهید، آن‌ها را مشاهده کنید، آن‌ها را دسته‌بندی کنید.
  2. داده‌هایتان را هماهنگ و درست کنید. بسیاری از کسب‌وکارها منابع متعدد برای به دست آوردن اطلاعات مشتریان دارند. مطمئن شوید که داده‌های شما به‌روز است و به‌راحتی در دسترس همه کانال‌های ارتباطی شما قرار می‌گیرد.
  3. مواردی که باعث ایجاد یک ارتباط با مشتری می‌شود را بررسی کنید. بسیاری برندها کمپین‌های کوچک خودکاری را ایجاد می‌کنند که توسط اقدامات مشتریان به وجود می‌آیند. پیام‌های ارسالی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که مرتبط با شخص گیرنده هستند. اگر کمپین خودکار ندارید، به ایجاد آن برای بسیاری از رویدادها نگاهی بیندازید.
  4. ایمیل‌های شما به اینباکس کاربران می‌رسد؟ متأسفانه بسیاری از سرویس‌های ارائه‌دهنده ایمیل برای تحویل ایمیل‌ها به اینباکس ضمانتی نمی‌کنند. باید اطمینان حاصل کنید که پیام‌هایتان تائید اعتبار (authenticate) شده و به مقصد می‌رسند. شکایت‌ها (Spam ها) رسیدگی می‌شوند. یک لیست با بازخورد بالای کاربران، به افزایش نرخ اینباکس شدن کمک زیادی می‌کند.
  5. ایمیل‌هایتان را برای موبایل بهینه کرده‌اید؟ به ایمیل‌های ارسالی در دستگاه‌های مختلف نگاه کنید. بسیار بهتر است که از طراحی واکنش گرا استفاده کنید تا بدون هیچ نقصی ایمیل‌ها دیده شوند.
  6. لیست ایمیل خود را دسته‌بندی کنید. لیست ایمیل را دسته‌بندی کنید. دسته‌بندی لیست بر اساس فاکتورهای متنوع و ارائه اطلاعات به آن‌ها، بازخورد کمپین‌های شمارا تا 4 برابر افزایش خواهد داد.
  7. گزارش کمپین‌ها را پیگیری کنید. علاوه بر اینکه به بررسی عملکرد هر کمپین می‌پردازید باید اثر متقابل پیام‌ها را بر روی مخاطبانتان در هر دوره زمانی بررسی کنید. من معمولاً مخاطبانم را در سه یا پنج کمپین پیگیری می‌کنم و تعداد ایمیل‌های بازشده، کلیک شده و نرخ تبدیل آن‌ها را در یک لیست قرار می‌دهم و در آخر هر سری از کمپین‌ها آن‌ها را مقایسه می‌کنم.
  8. همراه کردن شبکه‌های اجتماعی. این سه مورد را حتماً انجام دهید. ابتدا صفحه اولویت خود را برای ثبت‌نام ایمیل در رسانه‌های اجتماعی خود قرار دهید. دوم، استفاده از محتوای محبوب صفحات اجتماعی (کاربرپسند) در کمپین‌های ایمیل استفاده کنید. سوم، کمپین‌های ایمیل خود را در رسانه‌های اجتماعی خود پست کنید.
  9. لیستتان را رشد دهید، تعاملتان را رشد دهید. برندها باید به‌طور منظم اندازه لیست ایمیل خود را بررسی کنند. من معمولاً دو معیار را بررسی می‌کنم: رشد خالص لیست ایمیل، افزایش مداوم در تعداد Open و Click.
  10. محتوای جذاب ایجاد کنید. در پایان روز مشتریانتان به کمپین‌هایتان توجه می‌کنند اگر آن‌ها جذاب باشند. من پنج شرط دارم و آن را بر روی دیوار زده‌ام: آیا محتوای من قابل‌هضم است؟ آیا حاوی اطلاعات موردنیاز مشتریانم است؟ آیا تصاویر جذاب دارد؟ آیا می‌توانم بین اطلاعات و تبلیغات تعادل ایجاد کنم؟ آیا تحریک‌کننده هستند؟
     

نظر خود را بنویسید...
ارسال نظر
لغو