shift

7 نکته ساده برای افزایش فروش آنلاین که همین الآن می‌توانید استفاده کنید

7 نکته ساده برای افزایش فروش آنلاین که همین الآن می‌توانید استفاده کنید

عاطفه
دسته: سئو  تگ ها: چگونه فروش آنلاین خود را افزایش دهیم , عوامل تاثیر گذار در افزایش فروش آنلاین چیست , 7 Simple Tips To Increase Online Sales That You Can Implement Right Now

 

می‌خواهید فروش آنلاین بیشتری داشته باشید؟

خبر خوب این است که مشتریان می‌خواهند به‌صورت آنلاین خرید کنند. طبق آمار، فروش تجارت الکترونیک در ایالات‌متحده از سال 2011 تا 2012، 33 میلیارد دلار افزایش‌یافته است. پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که خرید از طریق تلفن همراه یک‌چهارم تجارت الکترونیک ر ا در دست می‌گیرد و 30 درصد از کل دسترسی به اینترنت در ایالات‌متحده را شامل می‌شود و احتمالاً از استفاده از دسکتاپ پیشی می‌گیرد.
با توجه به این تغییرات، آیا سایت شما برای تجارت الکترونیک بهینه‌شده است؟ اگرنه، در اینجا هفت مورد ساده آورده شده است که می‌توانید اکنون انجام دهید.


یک هدف برای تجارت الکترونیک ایجاد کنید

یک هدف اصلی را انتخاب کنید و برو روی آن تمرکز کنید، مانند بهبود نرخ تبدیل یا افزایش ترافیک.


برای موارد درست هزینه کنید

درحالی‌که بسیاری از منابع و ابزار به‌طور رایگان در دسترس هستند (وردپرس، پلاگین ها)، قطعاً برخی از موارد وجود دارد که باید به آن توجه بیشتری داشته باشید. برای طراحی گرافیک سایتتان هزینه کنید، مدیر پروژه‌ای را انتخاب کنید که می‌داند چطور همه‌چیزها را به جلو ببرد. همچنین شرکت طراحی وب‌سایت را انتخاب کنید که هدف شمارا درک کرده و بتواند با بودجه تعیین‌شده کار کند و دارای سابقه اثبات‌شده‌ای در ارائه زمان و بودجه باشد.


سرعت بالاتر، بهتر است

آیا تاب حال سعی کرده‌اید وب‌سایت خود را از طریق موبایل نگاه کنید. اگر زمان زیادی را صرف می‌کنید تا سایتتان لود شود، پس سایتتان کند است. بهتر است به تیم طراحی سایت خود بگویید تا بینند چطور می‌توانند زمان بارگذاری سایت را بهبود ببخشند.


به‌صورت خاص بهینه‌سازی کنید

برای مشتریان تلفن همراه برنامه‌ریزی کنید. سایتتان باید توانایی تغییر اندازه بر اساس دستگاهی که با آن سایت بازدید می‌شود را داشته باشد. محتوای بصری را بیشتر کنید و مطمئن باشید که دکمه‌ها و طراحی تماس با شما کاربرپسند و دوستانه باشد.


فانل فروش (قیف)

اگر در حال فروش هستید، مطمئن شوید که همه مشتریان به‌طرف فانل خرید برده می‌شوند. به‌عبارت‌دیگر آن‌ها به بخشی از سایت هدایت می‌شوند که می‌توانند خرید کنند.


پیشنهاد ارسال رایگان کالا

تحقیقات نشان می‌دهد این‌یکی از مواردی است که خریداران را مجبور به خرید می‌کند. در مورد آمازون و زاپوس فکر کنید، این روش برای آن‌ها کار می‌کند. اعداد را ببینید چگونه می‌توانید آن را با مدل کسب‌وکارتان سازگار کنید.


بر روی سئو کارکنید

بر روی محتوای بیشتر و محتوای مناسب تمرکز کنید. ویدئوها رتبه بالاتری نسبت به متن در موتورهای جستجو دارند، ویدئوها اثر طولانی‌مدت تری بر روی سئو دارند.


 

ظهیر فرجی
۱۳۹۶-۰۸-۲۷

درخواست ترافیک ساعتی دارم اگر لطف کنید

کوتاه کننده لینک
۱۳۹۶-۰۸-۳۰

با سپاس از مطلب فوق العادتون کوتاه کننده لينک

نظر خود را بنویسید...
ارسال نظر
لغو