shift

سه دلیل برندهای تجاری برای استفاده از اینستاگرام در تاثیرگذاری و فروش بیشتر 

سه دلیل برندهای تجاری برای استفاده از اینستاگرام در تاثیرگذاری و فروش بیشتر 

عاطفه
دسته: بازاریابی و تبلیغات  تگ ها: عوامل موفقیت برندها در تبلیغات اینستاگرام , تبلیغات در اینستاگرام , تبلیغات اسپانسری اینستاگرام , پست اسپانسر اینستاگرام , تبلیغ مستقیم در اینستاگرام , تبلیغات رسمی اینستاگرام , 3 More Reasons for Brands to Use Instagram to Boost Influence and Drive Sales

 

اینستاگرام یک رسانه منحصربه‌فرد برای تبلیغات برندهاست که به پلتفرم‌های دیگر در شبکه‌های اجتماعی شبیه نیست. این ابزار تصویر محور اجازه می‌دهد تا کاربران با همه زبان‌ها با عکس‌ها و ویدئوها ارتباط برقرار کنند و درها را به سمت محتوای بیشتر "انسانی" پیش ببرند.
اینستاگرام فرصت‌های تبلیغاتی بزرگی را برای آگاهی و خرید محصولات از برندهایی که متوجه شده‌اند که کاربران محتوایی را می‌خواهند که توسط دیگر کاربرانی که نیاز آن‌ها را بهتر متوجه شده‌اند ایجاد کرده است.
سه‌جزئی که بیشترین اهمیت را برای موفقیت نام‌های تجاری در اینستاگرام دارند عبارت‌اند از: محتوای ایجادشده برای افراد، استفاده از تأثیرگذاران ای عرصه (Influencers) و استفاده از قدرت تجزیه‌وتحلیل.

محقق ساختن محتوای مخصوص افراد. کلید موفقیت در فضای اجتماعی امروز، داشتن بینش از علایق مخاطبان است. امروزه کاربران محتوایی را می‌خواهند که در مورد علایق واقعی‌شان به روش جدیدی صحبت کنند. محرک این مفهوم الویت بندی بر اساس تجربه کاربری مخاطبان است. همیشه افراد را در ذهن داشته باشید. آنچه آن‌ها می‌خواهند از یک برند ببینند را پیش‌بینی کنید و بر روی آن تمرکز کنید.
با استفاده از این روش، برندها می‌توانند محتوای متنوعی را ایجاد کنند که باشخصیت کاربرانش صحبت کند و باعث درک مخاطبان از برند شود.

تقویت کمپین با استفاده از Influencer ها. تاکتیک‌های تبلیغاتی معمول ضروری هستند که آیا یک برند به دنبال رشد آگاهی و یا تغییر موقعیت خود است، اما امروزه مخاطبان نیاز به تعامل شخصی با نمانام‌ها دارند. آن‌ها می‌خواهند با فرد دیگری صحبت کنند که آن‌ها را درک می‌کند و مانند آن‌ها صحبت می‌کند.
 بهترین راه برای به دست آوردن کاربرانی با این نیازها، تولید محتوا توسط افرادی همفکر است که این فضا را درک می‌کنند.
بازاریابی اثرگذار اینستاگرام (استفاده از Influencer ها) فرصتی عظیم برای برندها برای هدف قرار دادن جمعیتی خاص در شیوه‌ای غیر مخرب و درعین‌حال مؤثر است. Influencer ها می‌دانند که چه تعامل و علاقه‌ای در استفاده‌کنندگان از شبکه مجازی وجود دارد. درحالی‌که برندها از این موضوعات کاملاً بی‌خبر هستند.
فاکتور انسانی برای کمپین‌های شبکه‌های اجتماعی موفق ضروری هستند. صدای یک شخص در پشت یک برند چیزی است که مخاطبان می‌خواهند بشنوند. دو علم برند و تبلیغات استادانه و هنرمندانه باید هماهنگ شوند تا ارتباطی تأثیرگذار، توسعه‌یافته که Influencer سال‌ها برای آن زحمت‌کشیده است با مخاطبان برقرار شود.

تجزیه‌وتحلیل معنی‌دار. اینستاگرام تجربه کاربری ساده‌ای فراهم می‌کند؛ اما مقدار زیادی از اطلاعات در مورد کاربران و محتوای تولیدشده در خود جای‌داده است. هنگامی‌که به‌درستی از این داده‌ها استفاده می‌شود، این امکان به برندها داده می‌شود تا از این معیارهای کلیدی برای تقویت از کمپین‌های خود استفاده کنند.
با توجه به داده‌های به‌دست‌آمده با ابزارهای تحلیل اینستاگرام، موقعیت برندها در حال ارتقا است. نه‌تنها اینستاگرام جهت‌گیری‌های کمپین‌ها را پشتیبانی می‌کند، بلکه به ردیابی معیارهای چون آگاهی از برند، قصد خرید، احساسات مشتریان و غیره می‌پردازد. این‌ها همه عوامل ضروری برای محاسبه ROI هستند که یک کار بسیار دشوار در فضای مجازی، به‌ویژه اینستاگرام می‌باشد.

در دنیای امروز که به‌سرعت پیش می‌رود و فضای مجازی که مخاطبان و مصرف‌کنندگان را به جنبش و تکاپو می‌اندازد، اینستاگرام همچنان به ارائه فرصت‌های تازه می‌پردازد. سه عنصر اصلی اینستاگرام برای اجرای موفقیت‌آمیز کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین برای برندها ضروری است. همان‌طور که برندها برای درک این سه عنصر ارزشمند رشد می‌کنند، ارزش اجتماعی و رشد بلندمدت آن‌ها نیز ارتقا پیدا خواهد کرد.


 

کوتاه کننده لینک
۱۳۹۶-۰۸-۳۰

خیلی این تکنولوژی تاثیر داره ممنون کوتاه کننده لينک

نظر خود را بنویسید...
ارسال نظر
لغو