shift

تبلیغات اسپانسر Sponsored در اینستاگرام و مزایای آن

تبلیغات اسپانسر Sponsored در اینستاگرام و مزایای آن

شیفت
دسته: بازاریابی و تبلیغات  تگ ها: تبلیغات اسپانسری , تبلیغات Sponsored , تبلیغات اسپانسری در اینستاگرام , Benefits to Advertising on Instagram , Sponsored Ads on Instagram , تبلیغات در اینستاگرام , تبلیغات پولی در اینستاگرام , تبلیغات اسپانسر در اینستاگرام , پست اسپانسر اینستاگرام , تبلیغ مستقیم در اینستاگرام , تبلیغات رسمی اینستاگرام

 

زمانی صاحبان کسب‌وکارها تنها به بازاریابی ارجاعی متکی بودند. استراتژی شفاهی یا کلامی "بازاریابی دهان‌به‌دهان" برای کسب‌وکارهایی که در جوامع کوچک فعالیت می‌کردند مناسب بود و هر مشتری می‌توانست این تبلیغ کلامی را گسترش دهد و مشتریان دیگر را از همان شهر یا شهر دیگر جذب کند.
در قرن 20 زمانی که رادیو و تلویزیون به مردم اطلاع‌رسانی می‌کرد همه‌چیز تغییر کرد. بعدازآن، اینترنت بود که یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین تغییرات را در بازاریابی، بیزینس و سبک زندگی همه به وجود آورد. اکنون محدودیتی در بازاریابی و تبلیغات وجود ندارد. اینترنت تبلیغات را برای همه آسان کرده است.
جهت ارائه تبلیغ، یک پلت فرم مناسب و راه درست ارتباط برقرار کردن با مخاطبانتان را انتخاب کنید، در این زمان موفقیت درست در نزدیکی شماست.
بیایید در مورد آخرین روند در تبلیغات رسانه‌های اجتماعی و یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای تحویل پیامتان صحبت کنیم.

اگر احتیاج به ارسال تبلیغات اسپانسر در اینستاگرام دارید، جهت سفارش و یا مشاهده توضیحات بیشتر به صفحه سفارش تبلیغات اسپانسر اینستاگرام مراجعه نمایید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی و مشاوره شما هستند و این نوع تبلیغات را علیرغم محدودیت های موجود برای کسب‌وکارهای موجود در کشورمان، به‌صورت کاملاً منطقه‌ای و ضمانت شده برای شما پیاده‌سازی خواهند کرد.

هدف موفقیت و دیده شدن است

فیس بوک و یوتیوب هر دو جز کانال‌های چندرسانه‌ای و جوامع اجتماعی هستند و عمدتاً هم دیداری هستند. ویژگی‌های بصری این دو شبکه دلیل موفقیت آن‌هاست.
مردم می‌خواهند ببینند، بشنوند و بیشتر یاد بگیرند اما وقتشان محدود است. مشکل پلتفرم‌های اجتماعی کلاسیک این است که وقت زیادی را برای خواندن مطالب از شما می‌گیرند. مردم نیاز دارند تا پیامشان را سریع و مختصر ارسال کنند تا بتوانند طرفداران و مشتریانشان را جذب کنند؛ اما همه پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی امکان ایجاد این نوع ارتباط را فراهم نمی‌کنند.
آیا پلت فرمی وجود دارد که دیداری و محبوب باشد، دستیابی به آن آسان باشد و پیام را فورا ارسال کند؟
بله آن وجود دارد. ما به اینستاگرام مراجعه می‌کنیم.


چرا تبلیغات در اینستاگرام

با بیش‌تر از 600 میلیون کاربر فعال، اینستاگرام برجسته‌ترین پلت فرم شبکه‌های اجتماعی است. با شنیدن این عدد متقاعد نشدید؟
خوب، فقط سال قبل، اینستاگرام اعلام کرد که 500 میلیون کاربر از همه نقاط جهان دارد. رشد تقریباً 50% ی کاربران اینستاگرام در یک سال، محبوبیت و پتانسیل آتی آن را بیشتر از هر چیز دیگری نشان می‌دهد.
به عبارت ساده، اینستاگرام به یک جامعه آنلاین بزرگ و متنوع با پتانسیل بازاریابی نامحدود تبدیل می‌شود. البته فیس بوک کاربرانی فعال‌تر از اینستاگرام دارد. تعداد افراد جامعه هدف ممکن است اولین چیزی که در تبلیغات کسب‌وکارهای کوچک موردتوجه قرار می‌گیرد نباشد. اگر شما می‌خواهید با موفقیت کسب‌وکار کوچکتان را ترقی دهید باید ابتدا داده‌های مرتبط با کسب‌وکارتان را جمع‌آوری کنید. مطابق با گزارش فورستر، اینستاگرام یک نوع از شبکه اجتماعی با نرخ سرگرمی 4.21 است. این عدد بزرگی است! با توجه به اینکه نرخ سرگرمی فیس بوک و توئیتر به‌سختی حدود 0.1 است.


مزایای تبلیغات در اینستاگرام چیست؟

در اینجا مزایای واقعی تبلیغات در اینستاگرام آورده شده است.

  • بیشتر از 700 میلیون کاربر در اینستاگرام وجود دارد و ارتباطات هنوز در حال رشد کردن است.
  • اینستاگرام و فیس بوک به هم متصل هستند؛ بنابراین راحت‌تر است که مخاطبانتان بر اساس اطلاعات فیس بوکشان وارد اینستاگرام شوند. همه وظایف بودجه‌بندی و برنامه‌ریزی، تنظیم و راه‌اندازی تبلیغاتتان از طریق فیس بوک انجام می‌شود؛ بنابراین نیاز نیست که از ابتدا شروع کنید و درباره اینستاگرام یاد بگیرید. یک‌بار از خواهر پلت فرم اینستاگرام برای بازاریابی و تبلیغات استفاده کنید.
  • تبلیغات اینستاگرام بدون آزار و اذیت هستند و احتمالاً کمتر مخاطبان هدفتان را آزار می‌دهند.
  • نرخ سرگرمی در اینستاگرام بالاتر از نرخ سرگرمی در هر پلت فرم دیگر شبکه اجتماعی است.
  • می‌توانید به‌راحتی SHOPIFY را باهم ادغام کنید و محصولاتتان را فورا بفروشید.
  • اینستاگرام موفقیت کمپین‌های خود را به را اساس آگاهی (awarness)، دیده شدن (reach) و فراخوانی (recall) و نه بر اساس تعداد لایک، کامنت و یا افزایش فالوور اندازه می‌گیرد. بیشتر مردم از گوشی‌های هوشمند برای خواندن روزنامه‌هایشان، انتشار پست بر روی فیس بوک یا گذاشتن پست در استوری و آپدیت شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. بیشتر گوشی‌های هوشمند دارای دوربین‌های باکیفیت هستند که می‌توانند با آن اسکرین شات بگیرند و فورا در اینستاگرام ارسال کنند. هر کس می‌تواند یک عکاس آماتور باشد. اینستاگرام بهترین کانال برای این نوع از رسانه‌ها هست، بیشتر کاربران موبایل دارای اکانت اینستاگرام هستند.
  • از نظر ROI و هزینه، اینستاگرام بهترین نتیجه را برمی‌گرداند. اینستاگرام تأثیرگذار است و زمان کمتری را نسبت به کانال‌های بازاریابی آنلاین می‌گیرد.

 

چگونه کسب‌وکار کوچکمان را در اینستاگرام ترویج دهیم؟

هنگام راه‌اندازی یک کمپین در اینستاگرام چندین گزینه وجود دارد اما شما نیاز دارید که از همان ابتدا دقیقاً چیزی که می‌خواهید و هدفتان است را بدانید.
با خواندن مقالات آنلاین در مورد اینستاگرام و تبلیغ در آن تا می‌توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.
می‌توانید انتخاب کنید کدام نوع از کمپین برای کسب‌وکارتان بهتر است. اساساً، 2 متد تبلیغاتی روی اینستاگرام وجود دارد. رایگان و پولی

تبلیغات رایگان:
من مطمئنم بیشتر مردمی که این مقاله را می‌خوانند از اینستاگرام استفاده می‌کنند. اگر در حال حاضر یک اکانت شخصی دارید لازم است که یک اکانت جدید برای کسب‌وکارتان تنظیم کنید. اگر محصول می‌فروشید می‌توانید اینستاگرام، فیس بوک و Shopify را ادغام کنید و فورا محصولتان را به فالورهایتان بفروشید. تصاویر و ویدئوهای مرتبط با محصولتان ارسال کنید و نام برندتان را آنلاین بسازید و مشتریان و فالورهای بیشتری را جذب کنید. عکس‌هایتان باید هدفمند، جذاب و درعین‌حال باکیفیت باشند، اگر عکاس ماهری نیستید می‌توانید یک نفر را استخدام کنید که بتواند بهترین تصاویر را برای موفقیت ارائه دهد.

تبلیغات پولی یا همان تبلیغات اسپانسری (Sponsored) در اینستاگرام:
تبلیغات پولی سودآورترین روش تبلیغ در اینستاگرام است. اگر قبلاً در فیس بوک کسب‌وکارتان را تبلیغ کرده‌اید می‌دانید که چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنید. در اینجا انواع تبلیغاتی که شما می‌توانید در اینستاگرام ارسال کنید وجود دارد. البته چگونه می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید؟
سه نوع تبلیغات اصلی در اینستاگرام را می‌توانید برای شروع کمپین آنلاین انتخاب کنید.


تبلیغ عکس در اینستاگرام

شما می‌توانید محصولاتتان را به‌صورت آنلاین از طریق عکس‌های جذاب تبلیغ کنید. می‌توانید کسب‌وکارتان یا برندتان را برای مخاطبین گسترده یا فقط مشتریان ناحیه جغرافیایی خودتان هدف قرار دهید.


تبلیغ ویدئویی در اینستاگرام

یک ویدئو تبلیغی 60 ثانیه‌ای بسازید و برای مخاطبان هدفتان ارسال کنید. این روزها زمان محدود است و من پیشنهاد می‌کنم ویدئویی کوتاه بسازید. آن‌ها بیشترین توجه و پاسخ را از مشتریان بالقوه دریافت می‌کنند. تبلیغات عکسی بهترین انتخاب برای تبلیغ در اینستاگرام هستند. ویدئو اگر کوتاه باشد و انتقال ویروسی داشته باشد می‌تواند مؤثر باشد.

 

تبلیغات چرخشی (اسلایدی)

این نوع از تبلیغات که کاربران می‌توانند تصاویر بیشتری را ببینند و برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رجوع کنند و اطلاعات بیشتری را به دست آورند بسیار مؤثر است. تبلیغات چرخشی مانند کمپین‌های ارتباطی بازاریابی می‌باشد زیرا اطلاعات زیادی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهند. هدف اصلی در این نوع تبلیغ این است که مخاطب به سایتتان مراجعه کند.


تبلیغ در استوری اینستاگرام

تبلیغ در استوری نوع جدیدی از تبلیغات در اینستاگرام است. با روزانه 250 میلیون کاربر، یک‌راه مؤثر برای رشد برند شما است.

 

اگر احتیاج به ارسال تبلیغات اسپانسر در اینستاگرام دارید، جهت سفارش و یا مشاهده توضیحات بیشتر به صفحه سفارش تبلیغات اسپانسر اینستاگرام مراجعه نمایید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی و مشاوره شما هستند و این نوع تبلیغات را علیرغم محدودیت های موجود برای کسب‌وکارهای موجود در کشورمان، به‌صورت کاملاً منطقه‌ای و ضمانت شده برای شما پیاده‌سازی خواهند کرد.

 

کوتاه کننده لینک
۱۳۹۶-۰۸-۳۰

بسیار عالی بود

نظر خود را بنویسید...
ارسال نظر
لغو