shift

9 دلیلی که ورودی از طریق موتورهای جستجو در وب سایت شما کم است

9 دلیلی که ورودی از طریق موتورهای جستجو در وب سایت شما کم است

عاطفه
دسته: سئو  تگ ها: چگونه از گوگل ورودی بگیریم , چرا ترافیک سایتتان کم است , چگونه ترافیک سایت را افزایش دهیم , چطور در گوگل ترافیک به دست آوریم , کلمه کلیدی چه تاثیری در ایجاد ترافیک دارد

 

احساس می‌کنید همه‌چیز را درست انجام داده‌اید، اما وبلاگتان هرگز 1000 بازدیدکننده منحصربه‌فرد را در هرماه به دست نیاورده است و فقط تعداد کمی از پست‌های شما ترافیک جستجو را دریافت می‌کنند.
اگر هر یک از پست‌های شما هزار بازدیدکننده در هرماه را از هر طریقی به دست نیاورده است، پس شما کار اشتباهی انجام داده‌اید. در اینجا نه دلیل که چرا شما ترافیک موتورهای جستجو را به دست نمی‌آورید آورده‌ایم.

 

صفحات سایت شما ایندکس نشده است

اگر صفحات سایت شما ایندکس نشده است، پس نمی‌تواند برایتان ترافیک بفرستد. سؤال این است که چگونه آن را ایندکس کنید؟
گوگل و دیگر موتورهای جستجو سایتتان را به‌صورت اتوماتیک ایندکس می‌کنند اما در اینجا مراحلی را بیان کرده‌ایم که سرعت انجام این فرایند را افزایش می‌دهد.

  1. ایجاد یک نقشه سایت XML با پلاگین  Google XML Sitemaps
  2. ثبت نقشه سایت در گوگل با استفاده از Google Webmaster Tools

بنابراین سایتتان محبوب‌تر می‌شود، اسپایدرهای گوگل مکرراً سایتتان را می‌بینند و محتوایتان را به‌سرعت ایندکس می‌کنند.


درباره مطالبی که مردم به دنبال آن هستند چیزی ننوشته‌اید

اولین گام در نوشتن یک پست این است که بدانیم کاربران درباره چه مواردی می‌خواهند بدانند. نادیده گرفتن این مرحله شبیه آغاز کردن یک بیزینس، بدون تحقیق کردن درباره اینکه مشتریانش چه چیزی می‌خواهند بخرند است. اگر شما می‌خواهید ترافیک جستجو را به دست آورید باید در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید. آیا شما کلمات کلیدی را به‌کاربرده‌اید؟
در حقیقت کار شما تولید محتوا در رابطه با کلمات کلیدی که کاربران آن را جستجو می‌کنند است. می‌توانید برای فهمیدن اینکه کاربران چه کلمه کلیدی را جستجو می‌کنند از سایتهای  Ahrefs یا  SEMRush استفاده کنید.


برای ساییتان پست‌هایی که بر کلمه کلیدی تمرکز داشته باشند تولید نکرده‌اید

به همین ترتیب، هنگامی‌که دقیقاً مشخص کنید کدام کلمات کلیدی را کاربران استفاده می‌کنند، باید محتوای خاصی برای آن کلمات کلیدی ایجاد کنید. در طول تحقیق در مورد کلمه کلیدی‌تان، یک لیستی از کلمات کلیدی که با مخاطبانتان مرتبط هستند و بیش‌تر از 500 بار در ماه جستجو شده‌اند را تهیه کنید و برای هر کلمه یک مقاله بنویسید.
اگر شما برای ایجاد سرفصل‌های خوب نیاز به کمک دارید از portent has a free tool to help استفاده کنید.


کلمه کلیدی‌تان را در عنوان‌هایتان قرار نداده‌اید

عنوان‌ها بخش مهمی در مقاله‌هایتان برای به دست آوردن ترافیک هستند. وقتی در گوگل جستجو می‌کنید، عنوانی که قرار داده‌اید در نتایج جستجو ظاهر می‌شود؛ بنابراین اگر نیاز دارید که برای کلمه‌ای کلیدی ترافیک به دست آورید، لازم است که آن را در عنوان مقاله قرار دهید.


مقاله‌تان کامل نیست

 به خاطر بسپارید که کار گوگل ارائه نتایج مرتبط و باکیفیت بالا است. در حالت ایده آل، کامل‌ترین سایت در مورد یک کلمه کلیدی در بالای نتایج قرار می‌گیرد. برای مثال اگر شما یک پست با موضوع «چطور در گوگل ترافیک به دست آوریم» در حدود 100 کلمه نوشته‌اید و شخص دیگری یک پست در مورد این موضوع در حدود 300 کلمه نوشته است و در مورد کلمه کلیدی به‌خوبی توضیح داده است، گوگل راهی را برای قرار دادن این پست در بالای نتایج پیدا می‌کند و پست شمارا کنار می‌گذارد.
هدف شما با هر پست، ایجاد منبع نهایی برای آن کلمه کلیدی خاص است. 200 کلمه در هر پست یک قانون است.


محتوای شما قابل اشتراک‌گذاری نیست

یک مطالعه توسط Branded تائید کرد که نتایج جستجوی گوگل حداقل تا حدودی بر اساس تعداد توییت ها است.
در این تحقیق، ارتباط بین تعداد توییت ها و رتبه‌بندی نتایج جستجو وجود دارد. URL های با بیش از 7500 توییت، به‌طور متوسط، جایگاه 5 را برای کلمات کلیدی خود نگه‌داشته‌اند.
اگر مردم پست وبلاگ شمارا به اشتراک می‌گذارند، این نشانه خوبی است که یک محتوای باارزش در مقاله شما وجود دارد.


از لینک‌های داخلی و خارجی استفاده نکرده‌اید

یک‌راه برای اینکه یک منبع برای کلمه کلیدی خاصتان ایجاد کنید، لینک دادن به منابع دیگر با استفاده از لینک‌های داخلی و خارجی است.
این سه کار را انجام دهید باعث می‌شود:

  1. وبلاگ تان باارزش‌تر شود.
  2. محتواهای دیگر با این موضوع راحت‌تر به‌وسیله گوگل پیدا شوند.
  3. یکی از بهترین راه‌های دریافت بک لینک، ارتباط با سایر وبلاگ نویسان است.

 

از وردپرس استفاده نکرده‌اید

یکی از مزایای استفاده از وردپرس این است که صفحات سایت شما به‌راحتی توسط گوگل ایندکس می‌شوند. اگر صفحات به‌راحتی ایندکس شوند رتبه بالاتری را به دست می‌آورند.
وردپرس به‌صورت گسترده به‌عنوان بهترین پلت فرم برای ساخت وب‌سایت مطرح‌شده است. به همین دلیل بهترین منابع انتشار مقاله در جهان به‌وسیله وردپرس ساخته‌شده‌اند. هرکسی که از وردپرس استفاده می‌کند آن را به افراد دیگر پیشنهاد می‌دهد.


عکس‌هایتان بهینه‌سازی نشده است

بهینه‌سازی عکس‌هایتان به افزایش رتبه‌بندی موتورهای جستجویتان از این دو راه کمک می‌کند:
می‌توانید ترافیک را از طریق جستجوی گوگل ایمیل Google’s image به دست آورید.
راه دیگری است که می‌توانید به گوگل بگویید کلمه کلیدی‌تان چیست.
در اینجا سه‌راه را برای بهینه‌سازی عکس‌ها آورده‌ایم.

  1. عکس‌ها را قبل از اینکه آپلود کنید بانام کلمه کلیدی ذخیره کنید.
  2. یک برچسب متنی (alt) برای آن لحاظ کنید.
  3. یک عنوان متنی (title) برای آن لحاظ کنید.

 

کلام آخر

اگر خودتان را عادت به تحقیق کردن در مورد کلمات کلیدی دهید، انتخاب یک کلمه کلیدی و نوشتن یک مقاله در مورد آن برایتان کار راحتی است و موتورهای جستجو نیز بر این کار تاکید می کنند.
اگر یک نفر می تواند مقاله تان را پیدا کند به معنا نیست که آن را می خواند و دوست دارد. دلیل اینکه باید مراحل ذکر شده در این مقاله را انجام دهید این است که این روش ها موثرترین راه برای قرار دادن محتوا در معرض کاربران و موتورهای جستجوگر هستند.


 

کوتاه کننده لینک
۱۳۹۶-۰۸-۱۹

با سپاس بسیار عالی بود موفق باشید کوتاه کننده لينک

کوتاه کننده لینک
۱۳۹۶-۰۸-۱۹

با سپاس کوتاه کننده لينک

نظر خود را بنویسید...
ارسال نظر
لغو