shift

گوگل محتوایی که به صورت خودکار تولید می شود را در نتایج خود نمی خواهد

گوگل محتوایی که به صورت خودکار تولید می شود را در نتایج خود نمی خواهد

عاطفه
دسته: بازاریابی و تبلیغات  تگ ها: تولید محتوا , چگونه تولید محتوا کنیم , What is automatically generated content?

 

اگر محتوای شما اورجینال (اصلی و غیرتکراری) باشد گوگل متوجه می‌شود و اگر هم نیست رتبه خوبی در نتایج گوگل نمی‌گیرد. ما در زیر صحبت‌هایی که گوگل در مورد تولید خودکار محتوا کرده است و مواردی که شامل تولید خودکار محتوا است را بیان کرده‌ایم.


برداشتن و ترکیب محتوا از سایت‌های دیگر

اگر وب‌سایت شما بیشتر بر اساس نمایش فید، وابسته به فید محصولات و توضیحات محصولات ارائه‌شده از وب‌سایت دیگری ساخته‌شده باشد پس احتمالاً سایت شما در نتایج گوگل رتبه خوبی ندارد. صفحه راهنمای گوگل این روش را به‌عنوان مثالی برای تولید محتوای خودکار تلقی می‌کند.
"برداشتن یا ترکیب محتوا از صفحات وب مختلف بدون اضافه کردن اطلاعات تکمیلی و ذکر دلیل"
بسیاری از وبمسترها با که به‌صورت همکاری درفروش از طریق کلیک کار می‌کنند اگر محتوای اورجینال واصلی را نمایش ندهند می‌توانند در این دسته قرار بگیرند.


ترجمه خودکار یا ماشینی

نوع رایج دیگری از تولید خودکار جایی است که کسی محتوای یک وب‌سایت را در یک‌زبان دیگری تهیه می‌کند و آن را به‌طور خودکار (با استفاده از ابزارهای مترجم) به زبان دیگری ترجمه می‌کند. چنین ترجمه ماشینی برای کسی مفید نیست. مخصوصاً اینکه بدون بررسی و نظارت انسان باشد. اغلب ترجمه‌ها معنی ندارند؛ بنابراین گوگل چنین محتوایی که برای کاربران ارزشمند نیست را در نتایج جستجوی رتبه‌بندی نمی‌کند.


مثال‌هایی از تولید محتوای خودکار

گوگل مثال‌های زیر از مواردی که شامل تولید محتوای خودکار است را ارائه داده است:

  • متن ترجمه‌شده به‌وسیله یک ابزار اتوماتیک بدون بررسی انسان قبل از انتشار
  • متن تولیدشده از طریق پردازش‌های خودکار مانند Markov chains
  • متن تولیدشده که از تکنیک‌های مترادف سازی یا مبهم استفاده می‌کند.
  • متن تولیدشده از Atom/RSS feeds یا نتایج جستجو
  • برداشتن یا ترکیب مطالب از صفحات وب بدون اضافه کردن منبع

نظر خود را بنویسید...
ارسال نظر
لغو