shift

مزایای ایمیل مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک

مزایای ایمیل مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک

عاطفه
دسته: بازاریابی و تبلیغات  تگ ها: مزایای ایمیل مارکتینگ , ایمیل مارکتینگ , فواید ایمیل مارکتینگ

 

 گاهی اوقات در کسب‌وکارهای کوچک، با جذب مشتریان جدید مشتریان فعلی نادیده گرفته می‌شوند. اگرچه در ابتدا زیاد منطقی به نظر نمی‌رسد، اما بیشتر کسب‌وکارهای کوچک نهایتاً کمپین‌های ایمیل مارکتینگ خود را شروع می‌کنند تا به این وسیله مشتری‌های فعلی خود را از دست ندهند.
ایمیل مارکتینگ به دلایلی برای کسب‌وکارهای کوچک مناسب است. کمپین‌های ایمیل مقرون‌به‌صرفه هستند و می‌تواند مدل کسب‌وکار را در بیشتر سازمان‌های کوچک تعریف کند. اکثر کسب‌وکارهای کوچک قادر به ارائه خدمات باکیفیت در مقایسه با شرکت‌های بزرگ‌تر هستند.
با توجه به کیفیت استثنائی کار آن‌ها، مردم کار این شرکت‌ها را به‌عنوان واقعی، صادقانه و قابل‌اعتماد می‌دانند و معمولاً آن‌ها ایمیل خود را به این فروشندگان می‌دهند.
در اینجا برخی از دلایل خوب برای قدرت نفوذ ایمیل مارکتینگ در کسب‌وکارهای کوچک آورده شده است.


مقرون‌به‌صرفه است.

معمولاً کسب‌وکارهای کوچک، پیشنهادات ویژه، تبلیغات و یادآوری‌های خود را برای مشتریانشان را در قالب محتوای چاپ‌شده است. تبدیل این مواد به فرمت ایمیل نه‌تنها سریع و ساده است بلکه در هزینه چاپ و پست صرفه‌جویی می‌شود.

ارسال ایمیل هزینه چندانی ندارد. به‌ویژه وقتی با هزینه چاپ و پست محصول مقایسه می‌شود. ارسال ایمیل یک‌راه ارزان بازاریابی محصولات و خدمات است. همچنین ایمیل‌ها در فرمت الگوهای خالی ایجاد می‌شوند و یک کاربر به‌سادگی در هنگام نیاز می‌تواند از آن الگوها استفاده کند. وقتی هزینه اولیه پرداخت شد، استفاده از ایمیل حداقل هزینه ممکن را خواهد داشت.

ایمیل مارکتینگ به کسب‌وکارهای کوچک اجازه می‌دهد تا کمپین‌های خود را به‌صورت موفق بدون استخدام کارمند جدید و یا افزایش حجم کار کارکنان موجود، مدیریت کنند. بدین ترتیب در کسب‌وکارهای کوچک در پول و زمان صرفه‌جویی می‌شود.
 می‌توان از ایمیل مارکتینگ برای تهیه داده‌های مهم استفاده شود.

ایمیل مارکتینگ به کسب‌وکارهای کوچک برای هدف قرار دادن مخاطبان خود فرصت می‌دهد. همچنین آن، ابزارهای خاص برای تجزیه‌وتحلیل و سنجش میزان پاسخگویی و واکنش به کمپین‌های ایمیل را تهیه می‌کند.
در کمپین‌های ایمیل مارکتینگ، داده‌های مهمی در کسب‌وکارهای کوچک به دست می‌آید مانند:

  • نرخ ایمیل‌های بازشده
  • لینک‌های کلیک شده
  • جزئیات تبدیل


سریع است.

ایمیل مارکتینگ یکی از سریع‌ترین راه‌های ارتباط است. آن همچنین شمارا قادر می‌سازد تا اطلاعات را فوراً به مشتریانتان ارائه دهید و همچنین به مشتریان شما اجازه می‌دهد که در لحظه سؤالات خود را بپرسند.

در ایمیل مارکتینگ شما می‌توانید واکنش نسبت به کمپین بازاریابی خود را در عرض 1 تا 3 روزدریافت کنید. این زمان چرخش واقعاً کوتاه است.


راحت است.

ایمیل مارکتینگ همچنین امکان قرار دادن لینک محصولات و خدمات مهم را فراهم می‌کند. قرار دادن لینک‌ها در ایمیل در محل‌هایی که به‌احتمال‌زیاد قابل‌توجه بیشتر مخاطبان است، یک‌راه آسان برای افزایش درآمد است.

ایمیل مارکتینگ به‌روزرسانی لیست ایمیل‌ها را به‌سرعت فراهم می‌کند. همچنین استفاده از ایمیل، نظرات در مورد محصول کسب‌وکارها، پرسش‌ها و پاسخ را به‌سرعت بروز رسانی می‌کند. کمپین‌های ایمیل همچنین شامل لینک لغو اشتراک و اشتراک را شامل می‌شوند که باعث جدا کردن مشترکان علاقه‌مند از مشترکان بی‌علاقه می‌شود.

با همه این مزیت‌های عالی، این موضوع کاملاً واضح است که کمپین‌های ایمیل مارکتینگ آینده کسب‌وکارهای کوچک هستند. در کسب‌وکارهای خود آن را از دست ندهید. جلو بروید و یک کمپین ایمیل مارکتینگ را هم‌اکنون ایجاد کنید.

 
 

نظر خود را بنویسید...
ارسال نظر
لغو