shift

رپرتاژ آگهی به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش ارائه شود. یعنی، مخاطبان رسانه‌ای تصور کنند که یک گزارش بی طرفه به آنها ارائه می‌شود، در حالی که آنچه آنها می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن آنها است. از آن جا که میلیون ها نفر به صورت روزانه و 24 ساعته از طریق اینترنت به سایت های خبری و اطلاع رسانی دسترسی دارند و افراد با میل و اراده و علاقه شخصی خود، هر زمان که مناسب بدانند به سایت های خبری و تحلیلی و به خصوص سایت های پرمخاطب مراجعه می کنند و بدون محدودیت زمانی و مکانی، هر روز در جریان اخبار و رویدادها قرار می گیرند در نتیجه انعکاس تبلیغات و بنرها و رپرتاژ آگهی شرکت ها، معرفی محصولات و فعالیت های موسسات اقتصادی و بازرگانی و گزارش عملکرد مدیران و فعالان اقتصادی و صنعتی، در سایت های خبری و در فضای اینترنت، به صورت دائمی و 24 ساعته و برای روزها و ماه های متوالی در دسترس مردم است و حتی اخبار و رپرتاژ خبری و تبلیغات شرکت ها، بر خلاف روزنامه ها و رادیو تلویزیون که برای یک ساعت یا روز خاص منتشر می شود، می تواند در ماه ها و سال های آینده نیز قابل دریافت باشد.

تیم تبلیغاتی شیفت، با توجه به حرفه شما، مناسب ترین سایت ها را انتخاب کرده و با تولید محتوای مناسب، بیشرین بازدید و بازدهی را برای محصول شما رقم خواهد زد. شیفت تجربه ای چندین ساله در ساخت و ایجاد محتوای رپرداژ را دارد و توانسته با تهیه رپرتاژهای مناسب برای برندهای مختلف، فروش آن ها را افزایش دهد. شیفت طرف قرارداد با اکثریت سایت های خبری دارای رتبه زیر 100 الکسا می باشد.