shift

با این شش نکته کاری کنید افراد بیشتری، محتوای شمارا در رسانه اجتماعی به اشتراک بگذارند.

با این شش نکته کاری کنید افراد بیشتری، محتوای شمارا در رسانه اجتماعی به اشتراک بگذارند.

عاطفه
دسته: سئو  تگ ها: تولید محتوا در شبکه های اجتماعی , چه نکاتی را در تولید محتوا رعایت کنیم , چگونه محتوای تاثیرگذار تولید کنیم

 

بر اساس گزارش Shareaholic، سال گذشته اشتراک‌گذاری در رسانه اجتماعی، ترافیک بیشتری نسبت به موتورهای جستجو به وب‌سایت‌ها ایجاد کرده است. بدین معنی که حتی مهم‌تر از تولید محتوا، اشتراک‌گذاری در اجتماعی است.
چه کسی نمی‌خواهد محتوایش مثل ویروس پخش شود و هزاران نفر در رسانه اجتماعی به اشتراک بگذارند؟ مطمئنم که تابه‌حال محتوایی دیده‌اید و یا حتی تولید کرده‌اید که توجه زیادی را در رسانه اجتماعی به خود جلب نکرده است. در این مقاله، من شش نکته از بهترین شیوه‌های توسعه محتوا را به شما خواهم گفت که محتوایتان چندین بار در شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته شود.


توزیع محتوای شما در کانال‌های رسانه اجتماعی‌تان

نکته شماره 1، اشتراک‌گذاری محتوای شما در تمام شبکه‌های رسانه اجتماعی‌تان است. می‌توانید به‌روزرسانی را در طول هفته با چند توئیت زمان‌بندی کنید. برای مثال همه با یک چرخش مختلف
اگر یک محتوای باارزش دارید، مهم است که آن را در برابر تأثیرگذاران صنعت قرار دهید. BuzzSumo به بیش از 100 میلیون مقاله نگاه کرد و دریافت که داشتن تنها یک اشتراک تأثیرگذار منجر به افزایش 30 درصدی کل اشتراکات اجتماعی می‌شود. در اینجا چند ایده جالب برای ترغیب تأثیرگذاران جهت اشتراک‌گذاری محتوای شما ارائه‌شده است.


برجسته کردن یک تصویر یا تیتر قدرتمند

مطمئن شوید که یک تیتر گیرا و جذاب دارید و از یک تصویر جالب برای محتوای خود استفاده کنید تا محتوا را توصیف کرده و افراد را جذب کند. تحقیق نشان داده است که تیترهای احساسی در رسانه اجتماعی بیشتر به اشتراک گذاشته می‌شوند.


محتوای برگزیده

محتوای برگزیده اگر به‌درستی انتخاب شود، می‌تواند شانس خوبی برای ویروسی کردن محتوا باشد. مرتب‌سازی از طریق دریای عظیم محتوا در وب در خصوص یک عنوان خاص، برای خوانندگانتان، خیلی ارزشمند است. آن‌ها از اینکه در زمان آن‌ها صرفه‌جویی می‌کنید، قدردان هستند و خواهید دید که به‌ویژه برای به اشتراک‌گذاری لیست برگزیده خود با شبکه آن‌ها تمایل پیدا خواهند کرد. در اینجا شش نکته قدرتمند برای گزینش محتوای مؤثر ارائه‌شده است.


پست‌های مهمان را برجسته کنید

به این فکر کنید که خوانندگان دوست دارند از چه نوع افرادی بشنوند مثل رهبران صنعت یا کسانی که اطلاعات جالبی برای اشتراک‌گذاری دارند. به سراغ این افراد بروید و از آن‌ها بخواهید تا در بخشی از محتوا به وبلاگ شما کمک کنند. نه‌تنها این کار، چشم‌انداز جدیدی به وبلاگ شما می‌دهد بلکه هم شما و هم آن شخص، از توانایی نفوذ یکدیگر بهره می‌برید و حواستان به محتوا و یا برند یکدیگر است؛ و البته، مصاحبه‌شونده هم می‌خواهد پست‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارد.


از افراد بخواهید تا به اشتراک بگذارند

در پایان محتوا می‌توانید یک خط بنویسید که خوانندگان اگر از محتوا لذت برده‌اند آن را به اشتراک بگذارند. البته باید این کار را با گذاشتن دکمه‌های رسانه اجتماعی در پایان محتوا یا کنار آن، راحت کنید.

 

تولید ویدئو و اینفوگرافیک

اینفوگرافیک و ویدئوها خیلی خوب هستند چون کسانی که نمی‌خواهند محتوای طولانی را بخوانند یا زمان کافی ندارند، راه ساده و مناسبی است که این دو ارائه می‌کنند.
حقیقت این است که بیشتر مردم به سمت محتوای بصری آنلاین می‌روند. بر اساس گزارش Wishpond، تصاویر، 60000 برابر سریع‌تر از متن در مغز پردازش می‌شوند. Slideshare متوجه این موضوع بود که اینفوگرافیک سه بار بیشتر از سایر محتوا در رسانه اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود.
نکاتی که من در این مقاله به آن‌ها اشاره کردم، راه‌های ساده‌ای برای افزایش اشتراک‌گذاری محتوای شما در رسانه اجتماعی هستند. با اجرای این شش شیوه مهم، محتوای خود را در معرض دید مخاطبان بیشتری بگذارید.
 

نظر خود را بنویسید...
ارسال نظر
لغو