shift

چگونه برندینگ آنلاین خود را ارتقا دهید

چگونه برندینگ آنلاین خود را ارتقا دهید

شیفت
دسته: بازاریابی و تبلیغات  تگ ها: برندینگ آنلاین , ارتقای برندینگ آنلاین , ساخت برند آنلاین , بهینه سازی موتور جستجو , تبلیغات پرداخت به ازای کلیک

 

مقاله حاضر با نحوه ارتقای برندینگ آنلاین سروکار دارد. این مقاله اطلاعاتی را درباره آغاز، الزامات، و بهره گیری از برندینگ آنلاین ارائه می دهد.

چگونه می توان برندینگ آنلاین را ارتقا داد؟ روش های مختلفی برای انجام این امر وجود دارد. استراتژی های مشترکی در این خصوص قابل دسترس است که برخی پرهزینه می باشند، مانند SEO (بهینه سازی موتور جستجو)، PPC (تبلیغات پرداخت به ازای کلیک)، کمپین های ایمیل مستقیم، و مانند آن.

این استراتژی ها باید ارزان و کم هزینه بوده، و در نهایت به گونه ای باشد که شما توان اجرای آن را داشته باشید و در ارتقای برندینگ آنلاین خود بدست آورید.

مراحل:

Work on your Branding

1- فعالیت در خصوص برندینگ

برندینگ تماماً با اعتماد مرتبط است. مشتریان، سازمان ها، افراد برندینگ شما را مشاهده می کنند، محتوای آن را مطالعه کرده و در موتورهای جستجو به جستجوی آن می پردازند. در نهایت، اگر این گروه ها به حضور شما پی ببرند، توصیه نامه ها را بخوانند یا بطور شفاهی درباره آن آگاهی یابند، به شما، محصولات و خدمات شما اعتماد خواهند یافت.

آگاهی از برند در هنگام ارتقای برندینگ آنلاین، اهمیت اساسی دارد. شیوه های استراتژیک در بهبود حضور آنلاین وجود دارد. راه های مقرون به صرفه برای حصول این امر و اجرای تکنیک های متعددی قابل دسترس است که در افزایش آگاهی از برند/شناخت برند سودمند می باشند. 

Increase your Online Presence

2- افزایش حضور آنلاین

آنلاین راهی مهم برای دستیابی به توجه درست، ایجاد اعتبار در شبکه جهانی وب، و یافتن بهترین روش جهت ارتقای برندینگ آنلاین به شمار می رود. صرفنظر از کوچکی یا بزرگی سازمان، حضور آنلاین حیاتی است و از طریق برندینگ محصولات/خدمات می توان به میلیون ها نفر در سراسر جهان دسترسی داشت.

حضور آنلاین از جمله قوی ترین ویژگی های برند است و توصیه می شود تا برندینگ آنلاین بسرعت به اجرا درآید، چراکه دقیقاً همانند حضور آفلاین، مفهوم سهم از ذهن مشتری در برندینگ بسرعت در حال رشد است. چرخه برندینگ آنلاین زمان بر است، لیکن در برخی موارد محدود بصورت آنلاین با سرعت بیشتری بدست می آید. بدلیل ماهیت گسترشی و بالقوه وب، برندینگ آنلاین در مقایسه با برندینگ سنتی، رشد سریع تری را میسر می سازد. 

Work on Your Website

3- فعالیت در خصوص وب سایت

برخورداری از یک وب سایت برای آغاز عملیات، گام نخست است، و ایجاد وب سایتی با برندسازی صحیح، مدیریت آسان، جریان اطلاعات منطقی، محتوای غنی، پروفایل و نقشه سایت صرفاً برخی از الزامات آن به شمار می رود. به خاطر داشته باشید که وب سایت چهره ای از کسب و کار شما است، و هویت و ماهیت فعالیت شما را نمایان می سازد. این چهره باید قابل عرضه، دقیق، آموزنده و منسجم بنظر برسد. انسجام به جلب توجه، حفظ بازدیدکنندگان در وب سایت برای جستجوی آنچه که شما عرضه می کنید نیاز دارد. 

Make all of your decisions

4- اتخاذ تصمیمات کلی

هدف وب سایت چیست؟

آیا برای فروش محصولات/خدمات بصورت آنلاین طرحی وجود دارد؟

آیا بروشور یا کاتالوگی برای دانلود و چاپ آن موردنیاز است؟

آیا CMS (سیستم مدیریت محتوا) ضروری است؟ وب سایتی که امکان بروزرسانی تصاویر، محتوا و صفحات، تغییر رنگ ها و مانند آن وجود دارد. 

Do I want to generate leads and sales from my website

5- آیا تمایل به ایجاد امتیازات و فروش در وب سایت وجود دارد؟

به نحوه برندسازی آنلاین خود برای مشتریان /مراجعین فکر کنید. 

Search Engine Optimization SEO

6- بهینه سازی موتور جستجو

بهره مندی از برندسازی مناسب، نمایش زیبا، مدیریت آسان، جریان منطقی و محصولات/خدمات مهم در صورت عدم سهولت دسترسی به وب سایت در موتورهای جستجوی اصلی بی فایده و غیرسودمند است.

وب سایت باید با توجه به شیوه های بهینه سازی موتور جستجو ایجاد گردد. در غیراینصورت، این امر به معنای اتلاف زمان و هزینه است، و در نتیجه تنها وب سایتی ساخته می شود که در هیچ کجای شبکه جهانی وب بارگذاری نخواهد شد. همه می دانیم که مشتریان از اینترنت بکرات استفاده می کنند و از طریق کانال های موتور جستجو(از مهم ترین موارد، گوگل، یاهو، و MSN) بدنبال محصولات/خدمات هستند. با عدم حضور در فهرست های جستجو، مشتریان بی اعتماد هستند یا شما را منبع معتبری نمی یابند، از اینرو امتیازات و فروش بالقوه خود را از دست می دهید. 

Start Your Own Blog

7- راه اندازی بلاگ اختصاصی

بلاگ، ابزار اساسی است که اقدامات برندسازی آنلاین را تکمیل می سازد. بلاگ ها برای نگارش محتوای افزوده درباره ایده ها، تفکرات، استراتژی ها، ابزار توانمندی که افراد بدان علاقه مند هستند، و هر عامل تجاری مرتبط دیگری که شما در آن نقش دارید حائز اهمیت هستند. بلاگ ها پلتفرم عظیمی را برای مشارکت با مشتریان آنلاین (جدید و بالقوه) و ارتباط/الهام بخشی خوانندگان همراه با اطلاعات مهم فراهم می سازد. همراه با فنآوری های بزرگی همچون RRS Feeds، این امر امکان بارگذاری مواد در RSS Feeds را مسیر می کند، و افزایش مشتریان بالقوه ای علاقه مند به گفته های شما را به دنبال دارد.


Use of Competitions, Word of Mouth and Incentives

8- بهره گیری از رقابت، گفتار شفاهی، و انگیزه ها

از مزیت افزایش ترافیک وب، امتیازات و فروش بواسطه بحث و بررسی درباره آنچه که انتظار می رود در کسب و کار آنلاین شما رخ دهد بهره بگیرید. بخشی از وب سایت خود را برای نمایش رقابت، انگیزه و ارسال پست در بلاگ با جزئیات بیشتر طراحی کنید. گفتار شفاهی (بازاریابی دهان به دهان) همچنان اهمیت دارد و عامل بسیار مهمی در ارتقای حضور برند آنلاین خواهد بود، و بنابراین همهمه در حال گسترشی را آنلاین ایجاد کنید به نحوی که دیگران درباره آن سخن بگویند، مانند سمینارهای رایگان، مشاوره رایگان، وبینارها و مانند آن.

اگر تاکنون به توییتر نپیوسته اید، اقدام کنید. این شبکه روش مهمی برای گفتگو درباره رقابت، جوایز و غیره، و ایجاد آوازه ای در حال گسترش برای علاقه مندان به محصولات شما است. 

Build your Online Brand

9- ساخت برند آنلاین

 بازار هدف خود را شناسایی کنید. هویت افراد، علاقه/ تنفر، موضوعات جستجو، نیازها، و خواسته های آنان را بشناسید.

وب سایت خود را با توجه به بازار هدف راه اندازی کنید.

محتوا، پیام، و آهنگ ارتباطات خود را به منظور کاهش آشفتگی در میان مشتریان خود ثابت و پایدار نگاهدارید.

از برنامه SEO (بهینه سازی موتور جستجو) موثری بهره بگیرید که رتبه جستجوی شما را ارتقا و ترافیک امتیازات و فروش را در وب سایت شما ایجاد خواهد کرد. اعتبار خود را بسازید، قدرت معتبری باشید و برندینگ آنلاین خود را از طریق استراتژی های مهمی که حضور آنلاین شما را بدنبال خواهد داشت ارتقا دهید. 

نظر خود را بنویسید...
ارسال نظر
لغو