shift

معرفی 6 ابزار کاربردی اینستاگرام برای بهره گیری در کسب وکارها

معرفی 6 ابزار کاربردی اینستاگرام برای بهره گیری در کسب وکارها

محمد
دسته: بازاریابی و تبلیغات  تگ ها: بازاریابی با اینستاگرام , نقش شبکه های اجتماعی در بازاریابی , چگونه با اینستاگرام بازاریابی کنیم , ابزارهای کاربردی اینستاگرام در بازاریابی , عکس در اینستاگرام

 

امروزه شبکه اجتماعی اینستاگرام نه‌تنها تقریباً در هر تلفن همراه هوشمندی نصب و در حال استفاده است، بلکه بسیاری از شرکت‌ها و کسب‌وکارها از آن به‌عنوان ابزاری برای تقویت بازاریابی و برندسازی خود بهره می‌گیرند. اگر شما نیز قصد دارید از اینستاگرام برای بهبود کسب‌وکار خود استفاده نمایید، ابزارهایی که در این مقاله معرفی می‌گردند، در این زمینه بسیار مفید و کاربردی خواهندبود.

عکس‌های خود را منسجم و جذاب کنید.

اولین گام برای داشتن یک پروفایل اینستاگرام موفق، ساختن نمای منسجم و مرتب برای آن است. عکس‌های پروفایل اینستاگرام هرکدام نمایشگر هویت برند شما می‌باشد. بنابراین بهتر است عکس‌هایی که در پروفایلتان قرار می‌دهید از ترکیب رنگ مناسب و چشم‌نوازی برخوردار باشد. یکی از ابزارهایی که شما را در این راه یاری خواهد کرد ابزار "A Color Story" است. با استفاده از افکت‌های متنوعی که در این ابزارگنجانده شده‌است، به‌آسانی می‌توانید یک نمای ویژه‌ به عکس‌های خود ببخشید و سپس اقدام به آپلود یک عکس حرفه‌ای در پروفایل خود کنید.

ابزارهای کاربردی اینستاگرام برای کسب و کار و بازاریابی

 

تعداد نمایش عکس‌های اینستاگرام خود را افزایش دهید.

یکی از آسان‌ترین راهکارهای افزایش نمایش پست‌های اینستاگرام، قرار دادن آن‌ها در وب‌سایت است. این کار نه‌تنها به آشنا شدن بیشتر بازدیدکنندگان وب‌سایت با برند شما کمک می‌نماید، بلکه باعث می‌شود که بازدیدکنندگان با حساب اینستاگرام شما نیز آشنا شده و به دنبال کننده شما در فضای اینستاگرام تبدیل شوند و به‌این‌ترتیب شما بازدیدکنندگان وب‌سایتتان را با خود درگیر کرده و ارتباط خود را با آن‌ها برای یک مدت طولانی حفظ خواهید کرد. ابزاری که برای این امر می‌توانید از آن استفاده نمایید "SnapWidget" است که پست‌های اینستاگرام شما را به‌صورت خودکار بر روی وب‌سایتتان قرار خواهد داد.

ابزارهای کاربردی اینستاگرام برای کسب و کار و بازاریابی

 

پست‌های دیگران را به اشتراک بگذارید.

یکی از نکات موفقیت در اینستاگرام، ایجاد تعامل بیشتر با سایر کاربران است. اشتراک‌گذاری پست‌های دنبال کنندگانتان یکی از بهترین راه‌های افزایش تعامل و ارتباط در این محیط محسوب می‌گردد. نرم‌افزار "Repost for Instagram" به شما کمک می‌کند که به بهترین شکل، کار اشتراک‌گذاری و پست مجدد را انجام دهید. این نرم‌افزار هم در سیستم‌عامل اندروید و هم در سیستم‌عامل iOS قابل‌استفاده می‌باشد.

ابزارهای کاربردی اینستاگرام برای کسب و کار و بازاریابی

 

پست‌های اینستاگرام خود را زمان‌بندی کنید.

بدیهی است که شما همیشه دسترسی به تلفن همراه یا اینترنت ندارید. علاوه بر این، اینکه شما هرروز حواستان باشد که پست اینستاگرام را منتشر کرده‌اید یا نه، آزاردهنده خواهد بود. ابزار "ScheduGram" یک نرم‌افزار تحت وب است که به‌وسیله آن می‌توانید عکس‌های خود را برای انتشار در اینستاگرام برنامه‌ریزی و زمان‌بندی نمایید. با این ابزار نه‌تنها می‌توانید چند پروفایل اینستاگرام را مدیریت نمایید، بلکه چند نفر می‌توانند یک پروفایل اینستاگرام را مدیریت کنند. این ابزار یکی از معمول‌ترین ابزارهای جانبی اینستاگرام محسوب شده و کسب‌وکارهای بسیاری از این ابزار برای آسان‌تر کردن استفاده از اینستاگرام بهره می‌گیرند.

ابزارهای کاربردی اینستاگرام برای کسب و کار و بازاریابی

 

محتوای اینستاگرام خود را آنالیز کنید.

هر پستی که در اینستاگرام منتشر می‌کنید باید دارای هدف و استراتژی مشخصی باشد. این امر بدون آنالیز و گرفتن بازخورد از پست‌ها میسر نیست. ابزار "Iconosquare" یکی از معروف‌ترین ابزارها جهت تحلیل و آنالیز پست‌ها می‌باشد. به‌وسیله این ابزار به‌آسانی می‌توانید آنالیز کلی پروفایل و آنالیز دقیق لایک ها، کامنت ها و تعامل مربوط به هر پست را دریافت و تحلیل نمایید.

ابزارهای کاربردی اینستاگرام برای کسب و کار و بازاریابی


یکی دیگر از ابزارهایی که به شما در آنالیز فعالیتتان در اینستاگرام کمک خواهد کرد، "Collecto" است که ابزاری کامل و تحت‌وب بوده و تقریباً عملکردی مشابه "Iconosquare" داشته و نه‌تنها آمار و اطلاعات جزئی پروفایلتان را در اختیار شما قرار خواهد داد، بلکه یک نمای کلی از عکس‌ها، تعامل‌ها، تگ‌ها، مکان‌ها و وضعیت پست‌های شما را نشان می‌دهد.

ابزارهای کاربردی اینستاگرام برای کسب و کار و بازاریابی

نظر خود را بنویسید...
ارسال نظر
لغو