shift

چگونه محتوای وبسایت خود را تولید کنیم؟

چگونه محتوای وبسایت خود را تولید کنیم؟

یونس
دسته: سئو  تگ ها: تولید محتوا , روشهای تولید محتوا , موضوع مناسب مقاله , چگونه یک مقاله با محتوای خوب داشته باشیم , نحوه ارایه محتوا

 

معیارهای تولید یک محتوای با کیفیت چیست؟ چگونه یک محتوا با استانداردهای کیفی مناسب تولید کنیم؟

بسیاری از وبسایتها در تولید محتوا و ایجاد مطالبی با کیفیت مشکل دارند.اما واقعا این امکان وجود ندارد که شرکتها در حوضه کاری خود اطلاعات و موضوعی را برای نوشتن نداشته باشند چرا که اگر اینگونه بود نمی توانستن در حوضه کاری خود کار کنن

یکی از معیار های تولید محتوا این است که مخاطبان شما از مطالب که در وبسایت می بینند رضایت داشته و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگزارند.

تکنیکهای تولید محتوا

در این مقاله با چند مثال شما را با چگونگی داشتن یک محتوای با کیفیت و مطلوب آشنا خواهیم کرد.

انتخاب موضوع مناسب برای مقاله شما

هر چقدر در زمینه کاری خود مطالعه داشته و مقالات بیشتری را مطالعه کنید و با استفاده از تجربیات خود میتوانید مطالبی با کیفیت را تولید کنید و مخاطبان مناسبی را پیدا کنید.بطور مثال  اگر شما سایت فروشگاه لوازم الکترونیکی داشته باشید اطلاعات زیادی برای ارائه به مخاطبین خواهید داشت که عموما از اینترنت و سایت های تولید کننده خارجی بدست می آید. ولی اگر فروشگاه شما در زمینه فروش مصنوعات چرمی باشد چطور؟ آیا میتوانید اطلاعات مناسبی بر روی اینترنت پیدا کنید؟ خیر.در چنین شرایطی آشنایی کامل با کار خود بسایر مهم است .مقالاتی مانند تفاوت چرم ها ، چگونگی شناسایی محصولات چرمی و... از مواردی می باشد که باعث می شود مخاطبین هدفمند بدست بیاورید.

هرچقدر موضوع کاری شما سخت و دیتای کمی در بستر اینترنت وجود داشته باشد. رقبای شما کار سختی در تولید محتوا خواهند داشت و در نتیجه شما میتوانید با تولید محتوای با کیفیت مطلوب موفقیت بیشتری داشته باشید.

اگر در سالها های دور شما یک سایت دانلود داشتید همه میدانستند که دقیقا چه کاری انجام میدهید ولی امروز اگر بگویید که من سایت دانلود دارم حتما در مسیر اشتباهی قرار گرفته اید! به مرور زمان عبارت “سایت دانلود” به “سایت دانلود فیلم” یا “سایت دانلود نرم افزار” تبدیل شد و امروز حتی رقابت در عباراتی مانند “سایت دانلود فیلم هندی” یا “سایت دانلود نرم افزار تبلت” نیز دشوار شده است. این روند به همین شکل ادامه خواهد داشت و در صورتی موفق خواهید بود که در تولید محتوای با کیفیت یک قدم جلوتر از بقیه باشید.

نحوه ارائه محتوا

اگر مطالب مرتبط با کار شما خیلی کوتاه می باشد و تنها چند خط است می توانید با ایجاد جذابیت های تصویری و المان های مختلف به آن شکل های متفاوتی بدهید و آن را برای مخاطبان خود ارایه کنید.

برای درک بهتر این مورد به یک مثال موجود بر روی اینترنت اشاره میکنیم. یک سایت معتبر فروش کیف پول چرمی مطلبی را در مورد اینکه چطور میتوانید کیف پول خود را کم حجم تر کنید ارائه کرده است. شاید اگر این پرسش را از هرکسی داشته باشید با چند راهکار ساده مانند خارج کردن کارت های اضافی یا استفاده از کارت الکترونیکی بجای پول نقد مشکل را حل کند. ولی سایت بلوری روشی متفاوت برای این کار داشته و راه حلی برای آن ارایه کرده است.

این سایت با استفاده از المان ها و ابزار ویدیو کار گرافیکی  عالی رو اجرا کرده که شما بعد از دیدن آن ممکن است به دوستان خود نیز معرفی کنید آن را و باعث ایجاد کاربرانی با ارزش برای شما می شود.

در نهایت تغییر در محتوا و استفاده از ترکیبی، خلق موقعیت های جدید برای کاربر باعث می شود شانس معرفی شدن شما به دیگران توسط کاربران افزایش یافته و شما به اهداف خود برسید.

 

نظر خود را بنویسید...
ارسال نظر
لغو