shift

دکمه های اشتراک گذاری مانند حرفی که از دهان یک دوست بیرون می آید موثرند

دکمه های اشتراک گذاری مانند حرفی که از دهان یک دوست بیرون می آید موثرند

ایمان
دسته: بازاریابی و تبلیغات  تگ ها: دکمه های اشتراک گذاری , ایجاد دکمه های اشتراک گذاری در سایت , اشتراک کذاری در google+ , اشتراگ کذاری در facebook , اشتراک گذاری در pinterest

 

کلمه ای که از باب تعریف از دهان یک دوست بیرون می آید (در اصطلاح Word of Mouth) همواره موثر ترین شکل تبلیغات است. مصرف کنندگان یک کالای خاص، احتمال دارد که پس از شنیدن نظر مثبت از طرف یک دوست مورد اعتماد و یا یک عضو خانواده، برند قبلی خود را رها کنند و پیشنهاد دوست خود را امتحان کنند. سرمایه گذاری در این کار در عصر دیجیتال راحت تر از همیشه است.

امروزه، به لطف وجود اینترنت، انتقال کلمات از طریق دهان به دهان سریعتر اتفاق می افتد. نظرات مشتریان در مورد سرویس ها در همه جا وجود دارد: Yelp، آمازون و Urban Spoon، به راحتی در دسترس هستند و اکثرا دارای نرم افزار برای گوشی های هوشمند نیز هستند. از همه مهمتر، سایت های رسانه های اجتماعی مانند توییتر، فیس بوک، + Google و Pinterest معیارهایی از محبوبیت و شهرت یک نام تجاری هستند. نظر مثبت شما در مورد یک محصول می تواند به سادگی فشردن یک دکمه در فیسبوک و یا شبکه های اجتماعی دیگر باشد.

انتخاب

چگونه می توان محلی برای درج نظرات مثبت ایجاد نمود؟  مرحله اول – و مهم ترین مرحله – ایجاد دکمه های به اشتراک گذاری در سایت است. علاوه بر قرار دادن دکمه ها در محلی مشخص و بارز در بلاگ خود، دکمه های به اشتراک گذاری باید بر روی صفحات برجسته و یا فروش محصولات شرکت نیز قرار گیرند. با هر کلیک، شهرت نام تجاری شما بصورت نمایی (exponentially) افزایش می یابد.

پس از احساس نیاز برای دکمه های به اشتراک گذاری در یک وب سایت موفق، قدم بعدی این است که به تحقیق درباره گزینه هایی که در دسترس هستند و در واقع به نفع سایت شما می باشند بپردازید. برای بسیاری از شما، این 4 گزینه کفایت خواهند کرد – فیس بوک، توییتر، Pinterest و + Google، که شایع ترین دکمه های به اشتراک گذاری هستند که کار با آنها باعث آزرده خاطر شدن شما و بازدیدکنندگانتان نیز نخواهند بود. با این حال، برخی از سایت ها، از دکمه های اضافی بیشر نیزاستفاده می کنند. دکمه هایی مانند Tumblr، وردپرس، بلاگر و مانند آن.

برخی ارائه دهندگان

ADDTHIS

AddThis یک منبع برای دکمه های به اشتراک گذاری است که به شما این اجازه را می دهد که دکمه های متنوعی را بسته به شرایط وب سایتتان به آن بافزایید.از ویژگی های به اشتراک گذاری جدید میتوان به در دسترس بودن به 70 زبان، اتصال به بیش از 300 سرویس و ارائه پشتیبانی کامل وتجزیه و تحلیل کلیک ها نام برد. (با ثبت نام رایگان).

این ارائه کننده به شما اجازه می دهد که دکمه هایی را به سایت خود اضافه کنید که شما را قادر می سازد که این امکان را به بازدید کنندگان خود دهید که پروفایل های رسانه های اجتماعی و/ یا خوراک RSS شما را با یک کلیک دنبال کنند. AddThis بسیار آسان نصب می شود، به طور کامل قابل تنظیم می باشد و طرفداران و مشترکانتان را به راحتی اندازه گیری می کند.فراموش نکنید که این گزینه را بررسی کنید!

SHARETHIS

ویجت ارائه شده توسط ShareThis با هر اندازه صفحه نمایش سازگار است، حتی اگر سایت شما برای کاربران استفاده کننده از تلفن همراه نیز طراحی نشده است، باز هم این دکمه ها قابل استفاده هستند. این دکمه ها کاملا قابل تنظیم هستند – فقط پلت فرمی که از آن استفاده می کنید را انتخاب کنید، دکمه ها و گزینه هایی که می خواهید را برگزینید، سپس اندازه ی دکمه ها را انتخاب کنید و از آن لذت ببرید.

WORDPRESS

اگر شما در حال استفاده از وردپرس هستید، افزونه ی Share آن موسوم به “Slick Social Share Buttons” را نیز در نظر بگیرید. این افزونه امکان اضافه کردن دکمه های Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn, Digg Delicious, reddit, stumbleupon, Buffer و Pinterest رابه شما می دهد.

به یاد داشته باشید – نظر دیگران در مورد نام تجاری شما مهم ترین ابزار بازاریابی شماست! آن را پرورش دهید، از آن مراقبت کنید و مزایای آن را درو کنید.

نظر خود را بنویسید...
ارسال نظر
لغو